КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ "№ 14 ОРТА МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "СРЕДНЯЯ ШКОЛА № 14" ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ГОРОДА КОКШЕТАУ

Біз әлеум. желідеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімінің" Қараөткел ауылының мектеп-гимназиясы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызметі туралы есепті жария талқылау қорытындысы

Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша «Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Қараөткел ауылының мектеп – гимназиясы » КММ қызметі туралы 2024 жылға есебі

1. Көрсетілетін қызметті беруші туралы мәліметтер.

«Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Қараөткел ауылының мектеп – гимназиясы » КММ, Қараөткел ауылы, Кенесары Хан көшесі, 2 Д үй, телефон 8 (71651)-46071;

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат.

Білім беру ұйымдары 4 мемлекеттік қызмет көрсетеді. Барлық қуралы ақпарат.ызметтер тегін беріледі.

Мекеме 2024 жылы -169 рет қызмет көрсетті.

Электронды нұсқада көрсетілген қызметтер саны –58

Қағаз түрінде көрсетілген қызметтер саны – 86

Білім беру саласындағы барлық мемлекеттік қызметтер тегін көрсетіледі. Білім беру саласында сұранысқа ие мемлекеттік қызметтер:

1) «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттарды қабылдау»-86

2) «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретінбағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білімбілім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау»58;

3) «Негізгі орта , жалпы орта білім туралы құжаттардың түпнұсқаларын беру»-1;

4) «Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген білім беру ұйымдары тұлғаларының біліктілік санаттарын қабылдау туралы аттестаттау үшін құжаттарды қабылдау, мектепке дейінгі тәрбие,оқыту,бастапқы даярлау бағдарламаларын жүзеге асыру»-24;

3. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет болып табылады

1) 2024 жылы мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін автоматтандыру жүргізілді.

2) 2024 жылы жауапты маман онлайн семинар-кеңестерге қатысып, түсіндіру жұмыстарын жүргізді.

4. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау

1) Ақпарат қоса беріледі.

2) мемлекеттік қызмет көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері: барлығы мемлекеттік қызмет көрсетілді. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі бұзылмаған.

3)мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган жүргізген мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау нәтижелері-өткізілді.

4) 2024 жылы Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қоғамдық мониторинг жүргізілді.

5. Көрсетілетін қызметті алушылармен жұмыс:

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер: «Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Қараөткел ауылының мектеп – гимназиясы » КММ сайты «Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Қараөткел ауылының мектеп – гимназиясы » КММ -дегі Мемлекеттік қызметтер туралы Стенд, Қараөткел ауылы, Кенеары Хан 2 Д;

2) мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарының жобаларын жария талқылаулар туралы ақпарат – жария талқылаулар;

6. Мемлекеттік қызметтер көрсетудің одан әрі тиімділігінің перспективалары және сапасына көрсетілетін қызметті алушылардың қанағаттануын арттыру.

Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қанағаттану деңгейін арттыру, мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз ету мақсатында жүзеге асырылады. бөліммен мақсатты жұмыстар жүргізілуде. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерін бұзуға жол бермеу;

- Көрсетілетін қызметті алушыларды мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді портал арқылы алу мүмкіндіктері туралы танымал ету және хабардар ету жөніндегі іс-шараларды жүргізу"электрондық үкімет";

- Мемлекеттік қызмет көрсету, Қызмет көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыру, " мемлекеттік қызмет көрсету дағдыларын жетілдіру. Ерекше қажеттіліктері бар адамдармен қарым-қатынас".

2025 жылы білім беру бөлімі және ведомстволық бағынысты ұйымдар жеке және заңды тұлғаларды қолжетімді және сапалы, оның ішінде электрондық форматта мемлекеттік қызметтермен қамтамасыз ету бойынша жұмысты жалғастыратын болады


Текст